reklama

Chaos v mojom živote

alebo ako sa vraví „Keď musíš, tak musíš!", a darmo ti tvoj rozum hovorí niečo iné. Proste ho vtedy nepočúvneš a pošleš ho kade ľahšie...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ako si však namiešať ten správny koktail emócií, túžob a plánov a byť si pritom istý, že nám z toho všetkého nebude nakoniec zle?! Veď predsa len, - nie každý z nás má v sebe zakódovaný správny odhad a gény skutočného šéfkuchára... V takýchto nejasných prípadoch sa zrejme treba spoľahnúť na metódu pokusu a omylu a dúfať, že ak sa nám aj tentokrát vlúdi ešte nejaká tá chybička, nabudúce ju už rozhodne nespravíme..!

Aj keď, tu by som rada podotkla, že niektorí ľudia sú absolútne rezistentní voči akýmkoľvek radám a nevyliečiteľní zo svojich chýb a nedostatkov. Ako príklad by som vám mohla uviesť mňa i s mojou bedárskou nedochvíľnosťou. Že prečo bedárskou? No preto, že keď „presnosť je výsada kráľov", tak ja musím byť ten najposlednejší bedár v celom kráľovstve, či na celej planéte. Áno, úprimne priznávam, že viac ako často som práve ja tým naj-najposlednejším človekom, na ktorého sa stále čaká! Alebo aj nečaká... (Čo si budem nahovárať, nie som zas až tak dôležitá... :()

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na tento svoj hendikep mám dokonca aj svoje vlastné príslovie, ktoré znie: „Múdry sa učí na cudzích chybách, hlúpy na vlastných a idiot na žiadnych"... no ani tento fakt, že to viem, mi ten otrasný zvyk nepomáha zmeniť... Tu je brilantne vidieť, že teória a prax sú dve, často úplne rozdielne veci a že človek sa až tak veľmi nemení, ale zostáva tým, čím bol (ja konkrétne tým idiotom :)).

Obrázok blogu

 Ďalšia moja zaujímavá životná (t.j. na vlastnej koži zažitá) skúsenosť je taká, že kedysi som bola slepcom, postupne som začala vidieť čiernobielo a dnes už vidím aj farebne, čomu som, samozrejme, moc rada. (Má to však jeden maličký háčik a to ten, že si stále neviem vybrať, ktorá farba bude tá moja najobľúbenejšia... Fakt netuším, ktorá je tá naj...poraďte...)  

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

A taktiež už viem, čo znamená ´Zlatá stredná cesta´... Zistila som, že nie je daná ľuďom preto, aby boli priemerní, ALE preto, aby si zachovali svoj zdravý rozum a psychiku.

Veru, musím povedať, že ja som nikdy nebývala priemerná... Buď som v niektorých veciach vytŕčala, alebo som sa v nich strácala. Len naozaj zriedka som bola v niečom ten pravý aritmetický priemer. A hoci mi to niekedy dosť vadilo, teraz som tomu vlastne rada, lebo môj život je aspoň jeden veľký, farebný a stále sa krútiaci kolotoč. Nie je to však ten kolotoč, ktorý sa krúti stále do tej istej strany (lebo to by ma asi nebavilo), ale taký, ktorý z vás vytrasie všetko, čo je vo vás nadbytočné (všetky nadbytočné emócie, a u niektorých občas aj všetko nadbytočné jedlo...).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nie, že by som bola nejakým skutočným milovníkom tých veľkých železných oblúd, (to teda vôbec!), ale asi mám v sebe určité stopy masochizmu a extrémizmu, keďže sa na ne vždy znovu a znovu teším aj napriek tomu, že nemám ktovieako silný žalúdok a ani nervy. (Tie bláznivé motýle pred-tým... a ten úžasný pocit úľavy po-tom mi však zrejme stoja za to...).

Obrázok blogu

 Iste mi dáte za pravdu, že nie je nič lepšie ako mať pocit, že stojíme pevne na nohách, a nič nás z nich tak ľahko nezhodí..! Žiaľ, tento suprový pocit nemávame večne... Je tu proste nezmeniteľný fakt, že sme boli vcucnutí do chaosu zvaného život, a občas v ňom bývame nielen hore, či dole, ale aj dolu hlavou (alebo dokonca i pod vodou, - ak sa točíme napríklad na kolese vodného mlyna... :)). Na to všetko si však asi musíme zvyknúť, a pokiaľ sa dá, tak sa aj naučiť to vychutnávať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Držím vám v tom palce a želám vám všetkým ´VEĽA ŠŤASTIA´!

Michaela Karlíková

Michaela Karlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  BESEDY a RECENZIE KNIHFotoZábavnéPoéziaNázory a zamyslenia

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu