reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michaela Karlíková

Michaela Karlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  BESEDY a RECENZIE KNIHFotoZábavnéPoéziaNázory a zamyslenia

reklama

Názory a zamyslenia

Chaos v mojom živote

Michaela Karlíková

Chaos v mojom živote

alebo ako sa vraví „Keď musíš, tak musíš!", a darmo ti tvoj rozum hovorí niečo iné. Proste ho vtedy nepočúvneš a pošleš ho kade ľahšie...

  • 18. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 853x
  • 2
Tí druhí a my... alebo... "Ako vybabrať so stresom"

Michaela Karlíková

Tí druhí a my... alebo... "Ako vybabrať so stresom"

Váľať vinu na druhýchje dobrý spôsobako necítiť výčitkyza svoje vlastné chyby

  • 8. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 868x
  • 6
Duša človeka

Michaela Karlíková

Duša človeka

by mala byť krehká, ľahká a slobodná ako motýľ.

  • 3. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
8.11. bol deň bojovníkov

Michaela Karlíková

8.11. bol deň bojovníkov

teda aspoň pre mňa určite!

  • 9. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Verila som, že rok 2008

Michaela Karlíková

Verila som, že rok 2008

bude mojím šťastným rokom, ale zistila som, že aj na svoje šťastie musíte byť pripravení...

  • 4. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
reklama
Koniec srandy...alebo... „Odteraz už aj vážnejšie“

Michaela Karlíková

Koniec srandy...alebo... „Odteraz už aj vážnejšie“

Tie NAŠE a tie ICH...

  • 2. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 703x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu