reklama

Pažravá čierna potvorka

a zopár fotiek o jej napchávaní sa... :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

 Tak sa mi zdá, že už ide von náš gazda...

Obrázok blogu

 Hm, aj mne sa zdá, že ho už počujem... Poďme sa pozrieť...

Obrázok blogu

 Jéj, naozaj! Je to on a nesie nám papanie...

Obrázok blogu

 Alebo žeby nie?! Vyhodil von tento sáčik a zase zmizol za dverami. To z neho sa máme akože najesť?!

Obrázok blogu

 Pozriem sa, čo v ňom máme...

Obrázok blogu

 Tak potom mysli aj na mňa, hej?

Obrázok blogu

 To si ešte premyslím...

Obrázok blogu

 Zbytočne sa neteš, moc tu toho neni... Len nejaké kúsky slaninky...

Obrázok blogu

 ktoré si zjem pekne na trávičke. A toho ušiaka obďaleč si dám možno ako zákusok...

Obrázok blogu

 - ak mi nedáš aj ďalšie kúsky!!!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

 Naozaj to spravím! Mniau

Obrázok blogu

 Neprovokuj a vráť mi to čierne vrecko..!

Obrázok blogu

 Nepočuješ?! Našla som ho prvá, takže patrí mne!

Obrázok blogu

 Pusti už tú slaninu, lebo ti zahryznem do prsta...

Obrázok blogu

 No tááák!

Obrázok blogu

 Mňam, ešte tam dačo máme?

Obrázok blogu

 Hej? Tak prečo mi to zase nechceš dať, čo?!

Obrázok blogu

 Okamžite mi to pusti, lebo...

Obrázok blogu

 lebo si pochutnám na tom tvojom zajkovi..! Vyzerá fakt chutne...

Obrázok blogu

 No vidíš!!! Vedela som, že sa dá s tebou dohodnúť...

Obrázok blogu

 Takéto kŕmenie...

Obrázok blogu

 sa mi, veru, veľmi páči..! :)

Obrázok blogu
Michaela Karlíková

Michaela Karlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  58
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  BESEDY a RECENZIE KNIHFotoZábavnéPoéziaNázory a zamyslenia

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu